Poznaj nasze marki
Pochodzenie: Francja
Rok wprowadzenia na rynek: 1932
Cechy charakterystyczne: wysublimowane luksusowe
Target: kobiety i mężczyźni lubiący połączenie klasyki z awangardą
Ambasadorzy marki: Julian Moore, Jessica Alba, Kylie Minogue
Nina Ricci, właściwie Maria Adelaide Nielli, stworzyła markę z myślą o eleganckich kobietach sukcesu. W 1932 roku, za namową swego syna Roberta, po latach doświadczeń w świecie mody i projektowania, otworzyła dom mody, sygnowany własnym nazwiskiem. Madame Ricci już swoją pierwszą kampanię reklamową zaprezentowała na łamach prestiżowego francuskiego magazynu „Vogue” w 1937 roku. Marka Niny Ricci bardzo szybko została okrzyknięta tytułem Francuskiego Luksusu. Styl Madame Ricci charakteryzuje się niezwykłymi kontrastami. Z jednej strony wyrafinowaną elegancją, z drugiej zaś żywymi, wręcz jaskrawymi i odważnymi kolorami. Kusi swobodą i nowatorstwem, ale i niewymuszonym szykiem oraz klasą. Tradycje domu mody Niny Ricci kontynuował jej syn. Poszerzył ofertę o linię perfum i dzięki zachowaniu wysublimowanego smaku Madame Ricci, stworzył potęgę modowej marki na skalę światową.